Volgers

zaterdag 15 oktober 2011

Vintage or not


Goedemorgen bloggers eerst wil ik iedereen bedanken
voor de felicitatie's en de mooie complimentjes.
Ook zie ik dat er nieuwe volgers bij zijn gekomen
hartelijk welkom en
ik hoop dat je hier leuke ideeén opdoet.
Nu naar mijn kaart ik vind het een vintage kaart, maar
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
De bloem heb ik op internet gekocht en zelf een
parel om gelijmd.
Ben benieuwd naar jullie reactie's.


Good morning bloggers first I wanted to thank
for the congratulations and the compliments.
I also see that I have new followers,
welcome to my blog, I hope I give you some ideas.
Now to my card I finded vintage, but i'm
curious what you find it.
The flower I bought on internet
and put a half pearl on it.
I'm curious about your reaction.

Materialen;
knipvel le suh 777.147, 3d kit, distresser [ tonic ],
potlood, tape, bolpen, halve parels, gluepen, kant,
randpons [ tonic ], embossing stencil Argyle,
nestabilitie beaded circle, blaadjes cl cs 11 [crealies ],
paperpad Sunshine paper pack papermania [ docrafts ].










21 opmerkingen:

Marlies zei

Gefeliciteerd Karin dat je in de DT zit bij Nadia, super leuk voor je!!
Deze vintage kaart is ook een hele mooie, mooie warme herfstkleuren en een prachtige bloem erop!
groetjes, Marlies

Marlieke zei

Goedemorgen, dit is absoluut een vintage kaart hoor en hij is erg mooi geworden!

Unknown zei

Ja Karin, dit zijn de afbeeldingen waar ik nooit genoeg van kan krijgen. Je hebt er door de warme kleurencombi een pracht van een herfstkaart mee gemaakt. Enig! Groetjes, Ira

mieke zei

Ja hoor vintage !!!!
Mooie kleuren combi, schattig plaatje.

groetjes, Mieke

Doreen zei

Love the image on this beautiful card.xxx

Anoniem zei

Hoi Karin,
Je hebt enige kaartjes gemaakt!
En gefeliciteerd met DT membership!
Groetjes Jacomijn

Lenie Hempen zei

Het is een prachtig mooi kaartje Karin.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Martha zei

Hoi hoi Karin,
ja hoor, ik vind het ook een echte vintagekaart,
weer mooi gemaakt met die warme kleuren!
Groetjes van Daatje

Noriko zei

Ik vind hem prachtig Karin.
Mooi warm van kleur.
Super geheel.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Marian zei

Leuk!

Frosien zei

Leuke kaart Karin, mooie kleuren. Groetjes frosien

José zei

Ik vind het vintage hoor Karin. Alleen de afbeelding al geeft me een vintage gevoel. Hele mooie, warme kaart!
Groetjes, Jose

Ans S. zei

Prachtige kaart met mooie warme kleuren.

Groetjes Ans

Wilma zei

Hallo Karin,
Van ♥-e Gefeliciteerd met je Designer-schap. GENIET van je nieuwe "baan".
Je vintage-kaart is PRACHTIG.....MOOIE afbeelding en hele "warme" kleuren.
Nog een fijne avond en een hele fijne en ☼-nige ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Babette zei

Een echt vintage kaart hoor en erg mooi gemaakt.
Groetjes Babette

Kathy Bradley zei

I tried one more thing - to see if I could now leave a comment and I'll check back later to see if it shows up. Your card is gorgeous, Karin, as always. I love the vintage feel to the beautiful 3d images and design - very elegant!

downrightcrafty zei

oh very nice vintage love the depth on this one so very beautiful
Hugs Kate xx

Cheryl Valadez zei

Another beautiful creation, Karin! Hugz, Cheryl

cristel zei

hele mooi warme herfstkleuren combinatie die perfect bij je plaatje hoort
grtjs

Riet zei

Wat een mooie kaart Karin.

Liefs Riet

xxxtglxxx zei

Ooh, I love the vintage decoupage Karin! :)

Beautiful colours and design on this.

hugs

xxalisonxx