Volgers

donderdag 25 augustus 2011

Flower Farie from Roses


Goedemorgen bloggers ik ben erweer, ik dacht gisteren
laat ik ze maar een keer een snipperdag geven hahahaha.
Nou vandaag heb ik een 3d kaart met een farie.
Ik vind hemzelf heel mooi hopelijk jullie ook,
en ben dus weer benieuwd naar jullie reactie.


Good morning bloggers, i'm back again
 yesterday I though I'll give you a day off hahahaha.
Well today a have a decoupage card with a farie.
I find it beautiful hope you are agree with me
and i'm curious about your reaction.

Materialen;
knipvel/decoupage helene [ fleur ], 3d kit, potlood, bolpen,
strassteentjes, blaadjes creatables LR0163 [ marianne design ],
bloemen 2 [ nellie snellen ], paperpad vintage [ action ],
nestabillitie label 10, cb, cricut,
 swirl van de cartridge Ashlyn's Alphabet,
border 15 [ crealies ].










21 opmerkingen:

Elly zei

Een prachtig sierlijk kaartje Karin!!

groetjes, Elly

Elise zei

Prachtige kaart Karin, leuke fairy en swirl!
Groetjes Elise

José zei

Huh? Jij en een snipperdag? Hihihi.
Nou ja, ik doe ook niet iedere dag iets.
Je kaart is erg mooi. Lief figuurtje!
Groetjes, Jose

redscrap zei

3 d is niet zo mijn ding, maar ik vind het plaatje en de kleuren erg mooi!
Vooral dat blauw van dat meisje, erg mooi
groetjes mina

Noriko zei

Schattig kaartje met prachtig papier Karin!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Christine zei

Perfecte kaart Karen! Ik vind ze supermooi geworden!
Liefs
Christine

Marian zei

Mooie kaart, ik vind het blauw in de kaart erg mooi!

Stefanie`s Bastelecke zei

Wow, your card looks so wonderful, fantastic mix of colours, great !!!

Hugs
Stefanie

Marlies zei

Een hele mooie kaart Karin, super leuke afbeelding en prachtige details!
groetjes, marlies

Lenie Hempen zei

Hoi Karin

Dit is echt een prachtige kaart.
En heel lief van kleur.
Vind hem echt super mooi.


Gr Leny Hempen

mieke zei

Leuk plaatje zeg en het achtergrondpapier past er goed bij.

Mieke

Unknown zei

Oh wow Karin, wat is deze gááf geworden! Het is net alsof het elfje zó van de pagina wil vliegen! Prachtig zo in het blauw. Groetjes, Ira

Frosien zei

Een leuke kleursamenstelling, Karin, je kaart is mooi geworden. Groetjes Frosien

Marrie zei

Hallo Karin,

Wat een kunstwerkje heb je er weer van gemaakt.
Ik vind hem super mooi.

Groetjes Marrie

Wil zei

Een schitterend kaartje Karin.Ik vind de kleur blauw ook heel mooi.
groetjes Wil

lau58 zei

un'altra bellissima card, complimenti Karin!

Laura

Nadine zei

het is weer een pracht! en wat leuk met die swirl op de achtergrond!

Wilma zei

Hallo Karin,
Dat kan toch niet z☺☺☺☺☺maar.....een snipperdag. Was het te warm om te freubelen?
Je Fairy is echt "Engelachtig" MOOI. Ze lijkt echt met haar vleugels voor verkoeling te zorgen.
Liefs Wilma

Kathy Bradley zei

Gorgeous and elegant card, Karin! The little fairy is beautiful and the paper you've used is so awesome - but then I love anything blue! Perfect card!

Martha zei

Hoi hoi Karin,
mooi papier dat van de action!
wat heb je er een mooie compositie van gemaakt!
Prachtig!
Groetjes van Daatje

Angela zei

Love the blue and that sweet image.
Great card Karin.
Hugs:)
Angela