Volgers

donderdag 16 juni 2011

My present from my friends

Hallo allemaal ik wilde jullie even laten zien wat ik
gekocht heb van de vvv bonnen die ik van
 mijn vriendinnen gekregen heb 
voor mijn verjaardag
 en omdat we 25 jaar getrouwd zijn.
Jullie zien wel dat ze goed besteed zijn.
En zoals jullie weten was de helf voor mijn man,
maar die zei neem die van mij ook maar.
Wat een lieverd hé.



Hello all I want you to show you what I bought
from the vvv coupons that I got from my friends
for my birthday and that we are
married for 25 years later this year.
You'll see that they are well spent.
And as you know the other half was for my husband,
but he said take my half too.
What a sweetheart huh





7 opmerkingen:

Linda zei

Wat leuk joh, ik wens je er veel plezier mee.
gr linda

Artesania zei

God bless your nice husband ,one reason more to love him!
I am curious ,the colours are soft pastell ,eh they are looking great!Congrats to your "Silberhochzeit".
Hugs Gudrun

Doreen zei

Fabulous Karin....well spent.xxx

Sieta zei

Zo, jij kan weer een poosje vooruit met inkleuren van je afdrukjes. En wat een lief mannetje heb je, om zijn aandeel aan jou te geven. Veel plezier ermee, gaat vast wel lukken hihihi.
PS Leuk dat je een layout van mij gebruikt en volger bent geworden, bedankt en veel plezier ermee.

Lieve groetjes Sieta

Conny zei

Hoi Karin,
Nou dat is nog eens leuk en wat een lieve man heb je. ;-)

Unknown zei

Geen wonder dat jullie zo lang samen zijn, wanneer je lief bent voor elkaar is dat niet zo moeilijk. Ik zie dat altijd graag! Geniet van je stiften!

Angela zei

I'd say it was well spent. I still need to buy more as I don't have all of them yet. One day I will. Happy birthday to you hun.
Hugs:)
Angela