Volgers

vrijdag 19 november 2010

Merry Christmas

Zo dames daar ben ik weer, ik had een migraine aanval
dus moest even een paar dagen plat.
Maar goed dat ik wat kaarten op voorraad heb,
dus vandaag 3 kerstkaarten.

So ladies I'm back, I had a migraine attack.
So a few days in bed.
Good thing I got some cards in stock.
So today 3 christmas cards.


Materialen; heatgun, gouden embossingpoeder [ ranger ],
organza lint 2.5cm, gouden pen, color copy 200gr.
Inkt; versa mark.
Stempel; sirius hobby, psx


8 opmerkingen:

Fenny zei

Aii Karin een migraine aanval pff meis dat is dus helemaal niet leuk....! Gelukkig is het nu weg en komt het voorlopig ook niet terug.

Jouw kaart is heel mooi, echt sierlijk en sjiek ook.....Superrrr.

liefs van fenny

Teri zei

Loving these new Xmas cards hun. Glad the migrane has passed, nasty!!
Hugs,
Teri xx

Marian zei

Ze zijn alledrie heel mooi en ze zijn niet met elkaar te vergelijken, zijn zijn op hun eigen wijze mooi!

Elizabeth zei

Schitterende kerstkaarten!!
Ik hoop, dat je weer bent opgeknapt, want dat is niet fijn zo'n migraine aanval. Ik had dat vroeger ook, maar nu gelukkig niet meer.

Rosie zei

Ooh, Karin, I hope you feel better now.

Your card is amazing.

Have a nice weekend

Kathy Bradley zei

Oh my,Karin, this is an amazing card - so elegant and beautiful. It looks like it should be framed and sitting in the window of a high end boutique!

Donna Heber zei

Karin, this so gorgeous and elegant! I love the white and gold.

Artesania zei

wow,such a amazing card ,looks elegant and pretty with the golden trees and the fine ribbon!
Hugs Gudrun