Volgers

zondag 7 november 2010

Blog Award

Deze blog award gekregen vandaag van Caroline

Nu nog aan 5 personen doorgeven, en 3 dingen
opnoemen die jouw anders maken dan andere mensen.
En je mag deze award aan de sidebar zetten met een link naar


Ik geef deze award aan 5 mensen  door waarvan ik
trouw hun blog volg en de kaarten leuk vind.
Maar verplicht deze mensen tot niets en
ook niet aan die opdrachten die aan deze award verbonden zijn.
Dat doe ik ook niet.
Ik heb drie mensen gevonden waar ik ze naar toe doe.




2 opmerkingen:

xxxtglxxx zei

Hi Karin :)
I havent vanished, I have been very busy studying. I have a lot more work to concentrate on this year, and havent crafted or blogged in a few weeks, however I checked in today and saw you had this award, and wanted to say WELL DONE and fab! :) It is much deserved, and I hope to find time to do a little blogging next week! :)

hugs

xxalisonxx

Donna Heber zei

Congrats Karin! I'm so happy you got this award. Thank you for all the lovely comments you leave on my blog.